Biblioquotes: Michael Jackson

En mijn doel in het leven is aan de wereld geven wat ik het geluk had te mogen ontvangen: de extase van goddelijke eenheid doorheen mijn muziek en dans.
De beste educatie in de wereld is kijken naar de meesters die aan het werk zijn.
Ik kom wakker uit mijn dromen en denk "Wow, pen dit neer op papier." Het is iets raars. Je hoort de woorden, alles bevindt zich recht voor je gezicht.
Het is niet omdat het afgedrukt staat dat het de blijde boodschap is.
Oordeel niet over iemand tenzij je met hem of haar een-op-een gepraat hebt. Het kan me niet schelen wat het verhaal is...
Ik voel me verbonden met Joseph Merrick uit "The Elephant Man". Ik hou van dat verhaal, omdat het me erg aan mezelf herinnert. De film deed me wenen omdat ik mezelf terugzag.
(Michael Jackson)

0 reacties:

Een reactie posten